el meu novio i jo
a l'agost cuan era de vacances al poble de la meva cosina vaig coneixer un noi. Aquest noi i jo actualment estem sortin. als tres dies de coneixens vam dormir junt. a una tenda d'acampada queram 11. el primer dia ens vam liar i vam esta parlant. però el segon dia li vaig fer una paja i ell hem va ficar els dit dits aixo no ho sap ningu. ami ara fa 2 mesos que no hem be la regla, ell no sap lo de la regla.li tindria que dir?? estic embarasada? necesto ana a un metge? estic preocupada sisplau responeu
Elena Crespi

bego9312, en principi, si ell et va ficar els dits, no has de patir per res ja que no és una pràctica de risc. Ell tenia els dits impregnats de semen? si fos així, llavors et recomano que vagis al metge. Però si només et va ficar els dits, no cal que pateixis. No sé si sols tenir la regla d emanera molt regular o no. Si veus que sempre ets regular i ara et va massa tard i portes molt retard, llavors et recomano que vagis al metge, no per si estàs embarassada sinó per si hi ha alguna cosa estranya amb la regla.
Gràcies!
Un petó!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com