2 dubtes
holaa, tinc dos dubtes, es que tinc una relació a distància i ens vejem poc, i justament ara que estem junts em va baixar la regla i no volia perdre el temps i ho vam fer fins i tot quan jo tenia la regla. La primera pregunta és: és normal que quan ho vam fer tenint jo la regla m'agradare més que ara que no la tinc?
i la següent pregunta és: fer-ho tenint la regla és dolent?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori, ens fas dues preguntes molt interessants!
La primera: és normal que quan ho vam fer tenint jo la regla m'agradés més que ara que no la tinc?
Sí, a algunes noies/dones, els fa "cosa" tenir relacions sexuals amb la regla i resulta que quan la tenim el fet d'estar tota la zona vaginal més irrigada i amb més funcionament que quan no la tenim, podem tenir més sensibilitat i sentir més que quan no la tenim. Ara bé, això no vol dir que ara tothom hagi de tenir relacions sexuals amb la regla. Les relacions sexuals s'han de tenir quan un/a vol i amb qui vol, ni més ni menys.
D'igual forma que pot agradar més, també hi ha l'altre cara de la moneda, poden haver-hi noies/dones que els molesti, ja que la zona també estarà més inflada i la penetració també pot molestar.
La segona pregunta: fer-ho tenint la regla és dolent?
Tenir relacions sexuals quan tens la regla no és dolent, no et passarà res per fer-ho tenint la regla. Ara bé, s'han de tenir les mateixes precaucions que quan ho feu sense la regla, heu d'utilitzar preservatiu sempre si no voleu quedar-vos embarassats o contagiar-vos d'una Infecció de Transmissió Sexual.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL