Testicles i penis
Hola, sóc noi, evidentment, i ara, últimament vaig a la platja, però quan surto, o simplement, estic a dins de l'aigua, sento com si aquella línia que hi ha a l'escroto em fes mal, o em piqués, és normal? Què puc fer perquè no em passi això? És que després em queden com si m'hagués fet una rascadeta o algu així... Bueno, ja em direu que és el millor que puc fer si us plau... :/
I també una altra cosa, com que tinc nòvia, i ens vam plantejar lo de fer l'amor, doncs el penis que tinc...em...trobo que era massa petit, així que perquè ella no pensés que el tenia molt petit, vaig començar a fer això del "jelqing" o algu així es diu. Però és que al cap de dos dies de començar a fer-ho, em van sortir uns poquets punts molt petits de color vermell. Què són? Passa algu? Se n'aniran?
Gràcies per la vostra ajuda, no sé què faria sense vosaltres :D
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Abans de donar-te la resposta vull agrair les teves paraules d’agraïment de part de tot l'equip del consultori! Ens dona molts ànims saber que us ajudem!
En la primera situació creiem que et podem ajudar, sembla com si se t'irrités la pell, potser és que et fas el que se’n diu escaldar-se. El millor és que et posis crema hidratant a la zona, segurament que els teus pares, tiets o avis si els dius que estàs escaldat et donaran una crema que vagi bé, sinó ves a una farmàcia i compra'n una.
Pel que fa a la segona situació dels puntets vermells, quan en el cos, en la part del cos que sigui, ens apareixen taques, punts o ferides, el millor és anar al metge per a que et pugui donar el tractament necessari en el cas de necessitar-ho.
Esperem haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL