orgasmo
como se puede llegar al orgasmo? es que cuando lo hago con mi novio siempre llega el y yo no, y pues no disfruto y quiero saber como podría llegar... gracias:*
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Segurament et refereixes a tenir orgasmes amb la penetració, si és això, i amb la penetració no tens orgasmes, ets completament normal!
Hem contestat moltes consultes similars a la teva, t'expliquem: les terminacions nervioses en els genitals femenins es troben en l'exterior de la vagina, no en l'interior, i la penetració estimula només l'interior, per tant, serà molt difícil que arribis a l'orgasme amb aquesta pràctica únicament.
El clítoris és la zona on més terminacions nervioses tenim i l'única funció que té és la de produir plaer a la dona. Per tant, jugueu amb la teva parella a altres coses que no siguin la penetració (masturbació, sexe oral,...) o mentre practiqueu la penetració acaroneu, o tu o ell, la zona del clítoris. Segurament d'aquesta forma sentiràs més plaer que amb la penetració sola.
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL