Dimecres!
Mireu estic enamorada d'un noi i se q jo tambe li agrado, m'ho ha dit ell. Un dia a laa setmana baixem junts a casa i m'agradaria poder donar-li un peto. Jo mai m'he fet cap, pero ell porta bastants. Ja se que aquestes coses han de surjir, pero per aixo, les vui fer sorgir. Que faig, m'apropo a ell sense di res, li roboun peto rapid? Ja tinc el moment perfecte, ara nomes em falta valor. Se que ell no s'atreveix a donar el primer pas per si m'enfado, pero em faria ilusio. Be, espero que m'ajudeu, estic perduda! Necessito conseñls? Q li dic? Li dic algu? Que faig despres del peto?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si els dos us agradeu només és qüestió de donar el primer pas! No pateixis, si no t'has fet mai cap petó ho tindràs més fàcil ja que només has de deixar-te guiar pel seu moviment.
Potser per trobar el moment, un d'aquests dies que baixeu junts a casa podries despedir-te d'ell fent-li una abraçada suau i fer-li algun petó a la cara i quan us aneu separant de l'abraçada pots llençar-te a fer-li un primer petó, un "pico", i aleshores després del petó, espera a que ell dongui el següent pas.
L'únic consell que et donem és que siguis valenta!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico