nose si estic preparada...
Hola!
T'explico tinc 13 anys, i necesito aijuda sobre el tema practicar sexe.
El meu xicot i jo som vastan jovanets encara, pero cun estem sols els dos tenim les ganes de practicar sexe.Ell ho bol fer pero ami em fa por per les concecuencies de si senteren els meus pares, a on ho fem... pero a la vagada ho bui fer.Estic feta una montanya de inseguretats.
Nesecito ajuda!
Anissa Ouali

Hola!!
La primera vegada, com tu bé dius, és un moment important per els dos, però es inevitable que els nervis, l’angoixa, la por apareguin (montanya de inseguertats). Seria impossible que et diguem que estigueu tranquils i relaxats totalment, ja que la situació és nova i això significa que és un nou aprenentatge pels dos.
Però recordeu una cosa, practicar sexe no vol dir, penetració únicament, així que abans de tot que us sembla si "jugueu", carícies, petons, tocar el cos de l'altre, que l’altre t’ensenyi com li agrada que el toquin i tu ensenyar-li a l’altre,....
Com la paraula aprenentatge diu, és un moment per que els dos aprengueu junts, busqueu quines coses us ajuden a estar més tranquils i relaxats, i sobretot que pugeu parlar entre vosaltres quines coses us preocupen, i trobeu així la vostra situació perfecte!
Pel que comentes dels pares, parlar amb ells sobre la sexualitat i les relacions sexuals és important, a vegades pensem i li donem moltes voltes a com fer-ho, per explicar què t'amoïna i perquè és important per tu la seva opinió,... Per parlar amb ells tampoc hi ha una edat, i fixat que allò que els hi vols comentar no és per fer-ho o no, sinó pel fet que és un tema important i és un moment de dubtes i confusions.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali