EL MEU FUTUR
Hoola!
TInc 15 anys i crec que ja començo a decidir que voldria estudiar, m'agrada estudiar sexologia, o alguna cosa relacionada amb el sexe i l'aparell reproductor.. però em fa cosa dir el que vull ser, per por que pensin que sóc una "guarra" al estudiar això..
També tinc una consulta que es per això el que us escric. Als 11 anys em van créixer un dels pits i ara tinc una gran diferència, i estic desesperada ja que la diferència es nota molt. Que podria fer??
Gràcies:)
Anissa Ouali

Hola Marineeta37!
Comencem per la teva consulta, la diferencia en el tamany dels pits és molt normal, ningú té els dos pits exactament iguals, ni en tamany, ni forma de pits o mugrons,... Tot i així, per saber si existeix molta diferència, el millor que pots fer es visitar al teu metge de capçalera o ginecòleg/a.
El professional podrà valorar, si existeix un "asimetria mamària" (així és com s'anomena una diferencia elevada en mida/talla dels pits).
Respecte a la professió de sexologia, primer a has de ser psicòloga, i en aquesta professió és treballa amb persones que per alguna circumstància de la seva vida tenen afectada l’àrea de la sexualitat (dolor en les relacions sexuals, dificultat en l'erecció,...)
Per tant no te res a veure amb ser una guarra ni res d’això!
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali