VULL XURRI, estic desesperada!
Fa molt temps que les meves amigues van començar a tenir novios, liarse, sortir amb nois...i jo soc la única que mai ha tingut novio o s'ha liat!! Abans no m'importava, però veig que el temps passa i no trobo cap noi per mi i això m'està matant!!!! Ja surto amb amics, conec gent nova... pero res!!! Acabaré sola per sempre? Què puc fer per trobar el meu noi? De veritat que estic molt malament, i cada cop tinc més baixa l'autoestima :(
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No et quedaràs sola, ets molt jove i algun dia coneixeràs alguna persona que et farà sentir coses!
No et comparis, sabem que no és fàcil, però no ets ni pitjor ni millor que la resta de les teves amigues per moltes relacions o rotllos que hagin tingut.
Per trobar al teu noi? El primer de tot és sentir-te bé amb tu mateixa al marge de si tens novio o no. Si no estàs a gust amb tu mateixa i no t'agrades com pretens agradar a una altre persona? comença per tu mateixa i després vindrà la resta.
Estima't i valora't, sinó ningú ho farà!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL