ajuda, embarás!!!!
Hola, bon dia, tinc un problema, la meva germana gran té un nòvio que és diu Albert, el cas es que l'altre dia quan la meva germana s'en va anar a comprar el super, l'Albert em va dir que li agradava i que volia fer-ho amb mi. Jo, al principi no estaba gaire convençuda però em va agafar i em va posar sobre la taula, després em va començar a desvestir, i jo a ell. Després ell es va ajupir i jo no sabia que feia (em va xupar el cony)la veritat es que em va posar molt, però també em sabia greu per la meva germana, però no em vaig resistir. Quan estaba en el momento de penetrar, es patar el condó... No ens vam enterar fins que vam acabar. I ara tinc dos dubtes:
1.- On és compra la pastilla del dia després?
2.- No se com li vaig poder fer això a la meva germana, em vaig deixar portar. Li hauria de dir?
encara no ho sap
3.- Com es pot exitar a un noiiii rapidd???
moltess graices responeu aviat siusplau perk aixo es realment urgent!!!!!
petonss!!1
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Una situació complicada.
1.- On es compra la pastilla del dia després?
La píndola del dia després te la pots prendre 72 hores després de la relació sexual de risc (sense preservatiu o amb preservatiu trencat), quan abans te la prenguis més eficaç és, quan més tard menys eficaç serà. Te la poden donar en algun servei d'urgències d'algun Centre d'Atenció Primària o d'un Hospital, o bé anar a comprar-la a una farmàcia, en la farmàcia té un cost.
2.- No sé com li vaig poder fer això a la meva germana, em vaig deixar portar. Li hauria de dir? Encara no ho sap.
Nosaltres no jutgem i no et podem dir què fer, si dir-li o no dir-li, aquesta és una decisió teva, igual que ho va ser fer-ho amb ell, i li diguis o no hauràs de viure amb les conseqüències que pugui tenir.
3.- Com es pot excitar a un noi ràpid?
Aquesta és una consulta que ens heu fet moltes adolescents. A cada noi li exciten unes coses i no a tots els agrada el mateix. El millor és que facis el que et ve de gust en el moment amb el noi que estiguis, acaronar, apretar, mossegar,... i si no li agrada ja t'ho dirà.
Esperem haver-te ajudat una mica.
Helena Angel @HelenaAL