Estic preocupada pq avui me te que venir la regla i no me be
Hola, soc una noia de 16 anys i fa 2 semanes i mitja que ya no soc verga, i contan els dies avui mauria de vindre, perque la regla laltre mes em va venir el 15 de juliol i ara me tocaria el 12 d'agost, i de relacions sexuals nomes hu he fet 2 vegades i tinc molta por que m'hagi quedat embarassada..:( Pro jo trobu que tot va anar be, pero mai ma fallat i estic molt preocupada, pq ahi vaig estar casi tot el dia mareigada i amb ganes de bomits i es lu qe me preocupa molt. Ajudema!:(
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si has utilitzat el preservatiu com cal i el vàreu comprovar un cop acabada la relació sexual, hi ha molt poques possibilitats d'embaràs. A part que els símptomes d'embaràs comencen passats els 2 o 3 mesos d'embaràs.
Si la regla ja t'ha vingut ja deus estar molt més tranquil·la! si encara no t'ha vingut, espera 7 dies de retràs i ves a una farmàcia a comprar un test d'embaràs (costa un 9 euros) i surt de dubtes.
També tingues en compte que el fet d'estar pendent de la regla, de voler que vingui per assegurar-te que no estàs embarassada, etc fa que es normalment es retardi.
Ànims i esperem haver-te ajudat una mica!
Helena Angel @HelenaAL