Dubte
Hola fa dos anys magrada un noi q n coneixo sol d vista pero que el vec cada setmana. No se com presentarme i dirli q magrade com li pic dir¿.
Ell te 20 anys y yo 15 hi ha molta diferencia?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. 5 anys de diferència en aquestes edats són molts anys de diferència més que res per la diferència de moments vitals que viviu, tu encara estàs a l'institut i ell ja deu estar a la universitat o treballant en el cas que no vulgui estudiar... i aquestes són diferències importants.
Com parar-lo pel carrer i dir-li que t'agrada, potser una mica violent si ell no s'ho espera i no et coneix de res. Si us trobeu en una cafeteria o bar i pots iniciar conversa amb ell, fantàstic, però en fred i al mig del carrer es pot quedar sobtat. També pots fer-ho de forma més discreta, dona-li un paper amb el teu facebook o telèfon i comenceu a parlar de forma virtual... no se, cada persona té les seves tècniques!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL