Forat petit
Hola. Tinc un problema. El meu novio em va dir que em volia fer dits i jo li vaig dir que quan estigues preparada. Ara ja ho estic pero avans de que mels faci ell prefereixo fermels jo. Ja se que el forat es contrau i es dilata pero se suposa que quan sesta caxonda es dilata no? Doncs a mi no, miro porno perque es dilati pero nomes m'hi cap un diiiiiiit! Siusplau ajudaaa!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
És cert que quan una noia està excitada, la musculatura de la vagina es relaxa i permet que entri un o dos dits, o un penis.
Però abans d'intriduir-te els dits, has provat a tocar-te al voltant: el clótis, els llavis de la vulva... El cos s'ha d'anar preparant (com l'erecció dels nois). A part, si estàs pendsant en "he d'entrar el dit, he d'entrar el dit..." el cervell està pensant en una altra cosa enlloc d'excitar-se, no creus? ;) Deix'at portar i ja veuràs com tot va més fàcil!
Ah, i recorda que amb el teu novio només has de fer allò que relament desitgis TU, no només perquè ho vulgui ell, d'acord?
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat