Novioo
Holaa
La meva pregunta es:
Magrada un noi de 20 anys y yo en tinc 15i em diuen que es massa gran. Que creus?
Ell i yo no ens coneixem com ho puc fer¿ es molt guapo y magradria sortir amb ell com ho faig?
IESP

Hola esti!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Doncs aquesta diferència d'edat sí que és gran, inclús a ulls de la justicia no estaria permès, (si algú ho denunciés) ja que tu tens menys de 16 anys i us porteu 5 de diferència. No vol dir que no pogueu estar junts, però es considera que la diferència madurativa és massa gran, i que ell podria aprofitar-se d'això.
Està clar que qui escull ets tu, però potser seria millor que esperessis una mica a veure si realment t'agrada o ha sigut un petit enamorament d'aquells que marxen.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat