+PITS, important.
Hola, fa varies setmanes que em noto mal al pit, pel cantó de l'aixella, m'he tocat i crec que no noto cap bulto pero estic força preocupada. Pot ser simplement nomès es per que m'apreta el sostenidor i això fa que de tant en tant em fagi mal aquella part, no ho sé... Em fa coso parlar-ho amb me mare, que hauría de fer? M'hauría de preocupar?
No sabía ven bé on fer la consulta, així que la he fet aquí. Agraïria resposta ràpida ja que estic força preocupada. Gràcies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Has fet bé de mirar si hi ha cap bulto, la veritat! Però pensa que quan hi ha una cosa greu, normalment no fa mal...per això és tan perillós.
Aquest dolor que sents pot ser pel que has dit dels sostens, o peruqè tinguis alguna inflamació o un cop que no recordes (i no ha sortit un blau) o perquè els pits estan creixent.
Si aquest mal continua i et preocupa, no dubtis en anar al METGE, per això hi són! És important tenir cura de la nostra salut i demanar ajuda quan la necessitem, A part, perquè no ho parles amb algun adult de confiança per a que t'acompanyi al metge? :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat