URGENT!!!!!!!
El meu novio te 15 anys i ja em va dir de fer didets, jo li vaig dir que si per probar pero ara vol pasar mes enllá encara que tingui 12 anys, m'ho ha dit fa poc i agrairia que em diguesiu si esta bé que ho fasi ara ho m'esperes una mica, perque no ho tinc clar i les meves amigues no ajuden.
URGENT
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Crec que tu mateixa et respons: si no ho tens clar, és perquè encara no has de fer res més.
Cada persona té el seu ritme respecte a la sexualitat, però també és cert que amb 12 anys encara queda molt per fer i no cal córrer. És important que facis només allò que TU vols, i que no sigui per contentar a l'altre o sota alguna pressió...
Ell té 15 anys, però ha de respectar el teu moment, d'acord? Segur que ell quan tenia 12 pensava diferent que ara, no creus?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat