El meu penis
Tinc 14 i estic una mica preocupat perquè tinc el meu penis una mica inclinat cap a l'esquerra quan el tinc erecte. No sé si això em podria ocasionar problemes en el futur al tenir relacions sexuals i si hi ha algun mètode per poder-lo posar recte.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que els penis no sempre estan rectes del tot, de fet és habitual tenir certa inclinació cap algú cantó quan està erecte!
El que et passa és ben normal, però la gent no ho sol explicar... Tenim com a referent els genitals que surten a les pel.lícules (sobretot pornogràfiques) i molts d'aquestes estan retocats o agafen els més "perfectes", fent que la resta de persones ens preguntem si el que tenim és normal o no!
A l'hora de tenir relacions no et generarà cap problema, ja veuràs! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat