NO SENTO PLAER
Hola, voldria ser anonima siusplau, bueno el que em passa és que sempre que me fico els dits no sento plaer MAI però quan estic a la duxa i em fico el xorro d'aigua si pero no gaire, que puc fer per sentir plaer? perque no sento quan em fico els dits? que em podria ficar per sentirne mes sense haver de comprar algu perque no tinc diners ahorrats i no els hi vull dir als meus pares que em comprin joguines per masturberme...
Moltes graaacies petonss!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Contestem moltes consultes sobre masturbació femenina, sembla que és un tema que us interessa molt! En primer lloc, has de localitzar el clítoris en els teus genitals (per això necessitaràs un mirall i mirar com són). Un cop localitzat acarona els seus voltants, i poc a poc ves apropant-te a tocar més directament. Fes moviment de dalt a baix i acarona’l sense tocar-lo directament, acarona en forma de cercles i ves tocant-lo de forma indirecte.
T'adjuntem un enllaç on podràs veure com fer-ho:
BOJWa8takY
Veuràs que en cap moment parlem d'introduir res, això és perquè la gran majoria de noies/dones no senten molt plaer amb la introducció, sinó que ho senten a través del clítoris. El clítoris té milions de terminacions nervioses cosa que dins de la vagina n'hi ha moltes menys! Prova-ho amb les indicacions que et donem i ja ens explicaràs com va!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL