Forma rara del cos
Holaa,
Resulta que tinc una forma rara al cos. A la part de les caderes es ample despres estreta i despres ample un altre cop. Perque pot ser? Hi ha alguna manera de canviarho?
Sara Bujalance

Hola clodcoffee! No tens cap forma rara del cos, el cos femení és així, les caderes fan una corva i els malucs en fan una altra, suposo que vols dir això oi? Tens la forma natural que ha de tenir el cos d'una dona i això no és res raro! al contrari, és natural, normal i el que biològicament s'espera del cos d'una dona. Les dones tenen caderes i malucs amples pel fet de ser dones, i els homes tenen l'esquena ampla pel fet de ser homes, així que no ho has de canviar. A més, no hi ha cap manera de canviar-ho, el cos té aquesta forma per un tema genètic i el que és genètic no es pot canviar. Així que no t'amoinis, el teu cos està bé! Un petó molt gran!!