No em sento be...
Desde que vaig començar l'institut. Alguna gent, insinuava o em deia sobre el meu pes...Medeixo 1,65 i peso 65. Sóc una persona que em prenc molt a pit els comentaris, i vulgui o no doncs sempre m'afecten, i no només sobre el pes. Llavors doncs al cap del temps em vaig emparanoiar, la meva mare em deia que no, però que m'havia de controlar, és impossible, quan estic sola a la cuina tinc molta engoixa... i menjo. Últimament ho havia superat, fins que la meva mare ma fet com una bronca, i m'ha dit que m'estic posant molt gorda, diu que no faig esport. I esque és veritat, el que passa es que em fa molta mandra, l'any passat feia natació, però han tancat el gimnàs i no me n'he apuntat a un altre, esque sóc molt dolenta, em fa vergonya, no se jugar n'hi a handbol, ni bàsquet, ni fútbol. He pensat moltíssimes coses sobre això, he dit moltes bogeries que he pensat.. mare meva com he pogut pensar això. No se que fer... vull ser prima, però per sentir-me millor amb mi mateixa,i per agradar a gent.. nuse. No penjo ni fotos al facebook ni res.. no em sento be amb mi.. i no vull que ningu em vegi. Només escriure això em poso a plorar, casi sempre. Sóc molt sensible. Gràcies per tot. Petons.
Sara Bujalance

Hola magali98! Moltes gràcies per compartir amb mi la teva situació. Entenc com et deus sentir, rebre insults per part dels altres pot arribar a ser molt dur i pot arribar a provocar molt de patiment. La veritat és que fer esport és una pauta molt recomanable no només per mantenir un pes saludable sinó que també va molt bé per tenir una bona salut (la gent que practica esport té una esperança de vida més llarga, per exemple), i també ajuda a millorar l'autoestima. Si no t'agraden els esports en equip com el fútbol o el bàsquet, ni han molts altres que pots fer de manera individual a part de la natació com, per exemple, patinar, sortir a còrrer, anar en bicicleta, fer ioga... N'hi han molts, així que t'animo a que trobis un que t'agradi i que puguis fer sola. Per una altra banda, sembla que aquesta preocupació pel pes t'està fent mal realment, el millor que pots fer és parlar-ne amb els pares, a vegades tenen els seus propis problemes i no se n'adonen dels teus si no els hi expliques. És important que els teus pares sàpiguen com et trobes, com et fa sentir aquesta preocupació sobre el pes i quines bogeries t'han passat pel cap. Ho han de saber per poder ajudar-te i evitar que aquesta situació que estàs patint acabi en un problema gran. Així que agafa ànims i parla amb els pares, ja veuràs com quan t'entenguin faran TOT el possible per tu i et sentiràs recolzada per ells, que t'estimen més que a res en el món. Un petó molt gran!! Molts ànims!!