NO SE SI M'AGRADA :$
hola, doncs mira que fa un temps que estic paarlant amb un nen pero que te 3 anys més que jo. Els dos volem quedar per veurens per que estem tontejant una mica i mai ens em vist, el problema es que soc molt vergonyossa i sempre que em diu per quedar li dic que no puc, jo vull quedar amb ell pero tinc molta vergonya. Que faig????? M'agrada??????''
siusplau responeu rapid
un peto adolescents!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Nosaltres no et podem dir què has de fer, no pots donar-nos aquest poder.
Valora què vols, i un cop sàpigues què és el que tu vols aleshores aparca la vergonya i segueix la teva decisió. L'única recomanació que et donarem és que si mai us heu vist i no us coneixeu, el millor és que quedeu en un lloc amb molta gent i si pot ser no quedeu a soles, ves amb alguna amiga i que ell també vagi amb algun amic. Amb les relacions per internet hem d'anar amb molta cura ja que hi ha deliquents que s'aprofiten de les bones persones, com tu.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL