Novio secret ajuda siusplau el volen denunciar mons pares!
Hola, tinc 13 anys i el meu novio 19,ell es d'un altre ciutat pero estem enamorats... el problema es que mons pares diuen que es un pederasta i diuen que com parli amb ell el denunciaran... Jo l'estimo i els hi he dit! Que faig? Ajuda siusplau :(
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Els teus pares estan espantats i és normal que els hi faci por que tu, amb 13 anys estiguis amb un noi de 19 anys. 6 anys de diferència són molt anys i més en una edat en la que us esteu desenvolupant.
El que sentiu és el que sentiu, l'única cosa que pots fer és parlar amb els teus pares, expressar-lis el que tu sents i ser totalment sincera. Ara bé, amb aquesta diferència d'edat segurament els costarà d'acceptar, ja que esteu en moments vitals, ell i tu, molt diferents, ell ja començarà la universitat o ja l'hauria d'haver començat i si no vol estudiar, ja hauria d'estar treballant... és adult. Tu, en canvi, estàs en ple institut i has de centrar-te en treure't els cursos que et queden i complir els teus objectius d'estudis o professionals.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL