Flux marró...sense condó
Holaa siusplau estic molt espantada perque fa uns dies ho faig fer amb el meu novio sense condó, ell no es va correr a dins o sigui si peroabans de ferho es va posar el condo. El cas es que a mi em va venir la regla el mes pasat al vinti i algu, soc bastant irregular, però mha comensat a sortir el flux marró i he llegit que pot ser que estigui embarasada no se que fer agrairia que contesteu.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori.
Si vàreu tenir penetració sense preservatiu, hi ha risc d'embaràs. Si ja t'havia de venir i no t'ha vingut i portes més de 7 dies de retràs el millor que podries fer per sortir de dubtes és fer-te un test d'embaràs, pots comprar-ho en una farmàcia (costa uns 9 euros) o anar al metge.
Sobretot quan tingueu relacions sexuals amb penetració SEMPRE heu d'utilitzar el preservatiu, no ha de ser una opció, ha de ser una condició, amb preservatiu sí, sense preservatiu no. D'aquesta forma us estalviareu aquests mals de caps.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL