Regla
Hola! Mira, jo tinc un problema amb la regla i es que em ve cada 21 dies exactes, ja fa cosa de 5 mesos, pero la cosa és que són 21 exactes, és normal, que em tardi menys de 28 dies en venir?
Gràcies
IESP

Hola Arii_r!
Soc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
Gràcies per consultar-nos els teus dubtes! El cicle menstrual és el periode que va de regla a regla, s'inicia el primer dia que hi ha sagnat i s'acaba el primer dia que comença la següent regla. Pel que fa al temps que passa entre regla i regla acostuma a oscil·lar entre els 28 i els 32 dies però aquest periode és molt variable entre noia i noia, exactament igual que els dies que et dura la regla (els dies que sagnes), hi ha noies que els hi dura 4 dies, a d'altres els hi dura 7 dies i a altres 5.
Per tant, si et ve cada 21 dies no tens cap problema amb la regla ja que, tot va en funció de la dona.
Helena Angel @HelenaAL