masturbacio
Hola, bn jo voldria saber con em tinc que masturbar. ho he intentat varies begades pero sempre m'acavo fent mal i mai arribo a l'orgasme. Em podrieu dir postures i maneres de masturbarme.
Merssi hos hu agrairia
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En la teva consulta no ens indiques si ets noi o noia i la resposta hauria de ser diferent. Intentarem donar-te algunes indicacions siguis noi o noia.
Si ets noi: Es tracta de baixa i pujar la pell que recobreix el prepuci en el penis. Pots jugar amb els ritmes, les velocitats, la pressió, etc...
Si ets noia: El primer de tot és localitzar el clítoris, un cop sàpigues on està (has de mirar-te amb un mirall per conèixer els teus genitals), pots acaronar la zona, de dalt a baix o fent moviment com en cercles, juga amb les pressions, i la velocitat, si el tacte directe et molesta no toquis directament, estimula els seus voltants i poc a poc ves apropant-te.
Esperem haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL