M'insulten! Vull aprimar!!
Hola, estic desesperada, necessito que algú m'ajudi! Medeixo 1,62 i peso 65, vull perdre 5 kg per poder callar la boca a tots els imbécils que hi ha pel món i per sentir-me millor amb mi mateixa. Soc una noia molt insegura i no m'agrada gens el meu cos i penso que perdre aquest pes m'ajudaria i molt! Aquí ve el problema: he anat a especialistes i tot i totes les dietes que he provat, no em serveixen de res, perdo 0,5kg i al mes, ja torno a pesar mes...
No se que fer!!! El metge em va dir que amb l'esport que faig a classe i 1 hora a la setmana caminant, ja es més que suficient. Estic desesperada, siusplau contesta'm :(
Sara Bujalance

Hola mireiastyles! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació! Sé que deus estar passant per un moment difícil ja que rebre insults i comentaris negatius per part dels altres pot arribar a ser molt dur. La veritat és que la única manera efectiva per poder mantenir un pes saludable és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport, que ja en fas. Pensa que el pes també depèn d'un factor genètic, que ni triem ni podem canviar, segurament per això no aconsegueixes baixar de pes, perquè la teva constitució és aquesta i el teu pes és el que el teu cos necessita per sobreviure. És per aquest factor genètic, que ni triem ni podem canviar, que tants cops diem que és necessari acceptar-nos tal i com som, perquè no ens podem canviar, només "modular" una mica, i per modular-nos la única cosa eficient és menjar de tot, equilibrat i fer esport. De fet, el metge ja t'ha dit que ho estàs fent bé, així que, en realita, no t'hauries d'amoïnar més. Sé que és molt dolorós rebre insults per part d'alguns companys de l'institut. El millor que pots fer és passar del tot d'ells. Aquesta gent que insulta als altres ho acostumen a fer perquè ells tenen baixa autoestima i el que volen aconseguir és que l'autoestima dels altres encara sigui més baixa que la d'ells. Així que quan et diguin coses desagradables, recorda que el problema d'autoestima el tenen ells i no permetis que el seu problema d'autoestima afecti a la teva!! A més, el teu cos és cosa teva i els altres no n'han de fer res!! Qui s'han cregut que són per jutjar-te a tu pel teu físic? El teu físic és TEU i de ningú més! Així que no permetis que uns maleducats et facin sentir malament pel teu cos! NINGÚ té el dret de fer-te sentir malament per com és el teu físic! A qui no li agradi que no miri i prou! Segur que ells tenen defectes físics com tothom i oi que tu no els hi dius res? Passa d'ells i busca suport en els amics i persones que sí t'estimen, ja veuràs com ells et respecten, et tracten bé i et diuen coses maques. Molts petons mireiastyles!!