lubricació constant
Hola! Necessito ajuda urgent!
Des de fa més d'un any, he de anar tot el dia amb compresa, encara que no tingui la regla, perquè lubrico tot el dia sense parar... Quan estic amb el meu nòvio, encara és més exagerat, inclós he de posar-me tampax, i és molt incòmode per part meva.
Necessito que m'ajudeu, no entenc perquè lubrico tot el dia, però és insuportable.
Ajuda!
Gràcies
Anissa Ouali

Hola Asldkfms!!
La lubricació forma part dels canvis que va vivint el nostre cos en la pubertat, i segurament tot i que faci un any, el teu cos està canviant i mica en mica buscant l'equilibri. També has de saber que la lubricació vaginal té diverses finalitats. Una d'elles és la d'exercir com a antibiòtic natural mantenint la vagina fora de perill d'infeccions.
Respecte a l'excés el primer que has de saber és que no hi ha una solució màgica per eliminar l'excés de lubricació, però l'ideal seria conèixer si la lubricació excessiva forma part dels canvis que estàs vivint o no, per això és important conèixer el perquè i el millor que pots fer per saber-ho és visitar a la ginecòloga.
Espero haver-te ajudat! una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali