embarassada?
Fa unes quantes setmanes, vaig fer-ho per primera vegada amb el meu nòvio. Ho vam fer amb preservatiu i ell no es va escórrer dins meu. Tinc un retràs de la regla de 10 dies...
Estic embarassada? Què faig si ho estic? No puc explicar-li a la meva mare...
Ajuda! Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, intenta calmar-te una mica. Si veu utilitzar bé el preservatiu, des de la primera penetració fins a l'última, hauríeu de tenir molta mala sort per quedar-vos embarassats.
Probablement els nervis de pensar que ho has fet i que et pots quedar embarassada per fer-ho, et faci estar més neguitosa i preocupada i això afecta tot el nostre cos, inclús pot fer que la regla tardi encara més en tornar.
Si vols quedar-te més tranquil·la pots comprar-te un predictor a la farmàcia i comprovar si surt positiu o negatiu, només pel fet de quedar-te més tranquil·la, però segurament pel que expliques serà negatiu.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico