soc petita?
olaaa :)
tinc un problema...
nomes tinc 12 anys, casi 13, pero vull tenir realcions ja! no tinc novio, em masturbo tinc ganes de jugar al llit i fer tot aixo..... que faig????
IESP

Hola Maria!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies perhttp://cdncache1-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png
" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline-block !important; text-indent: 0px !important; float: none !important; font-weight: bold !important; height: 10px !important; margin: 0px 0px 0px 3px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; text-transform: uppercase !important; text-decoration: underline !important; vertical-align: super !important; width: 10px !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;"> preguntar!
Doncs crec que tu mateixa t'has donat la resposta, si dubtes en si ets petita o no... no creus?
Que tinguis curiositat i et masturbis, no vol dir que ja hagis de tenir relacions sexuals. De fet, la mastrubació sol començar als 9-10 anys (no per tothom, és clar) i les relaciosn amb altres personesw poden venir molt més tard.
Intenta no ficar-te aquesta pressió, i prent-ho amb calma. És sa que tinguis aquest interès i que exploris amb tu mateixa, però no cal que anem ràpid quan es tracta de la nostra sexualitat, oi? :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat