pot ser que estigui embarassada?
Hola, fa uns dies vaig passar a la nit en una casa amb uns amics i vam beure molt i per aixo no men recordo de gaire cosa però em fa por que pugui estar embarassada ja que vaig estar amb un tota la nit. no vam fer-ho però em fa por que algun altre si que m'hagues fet algo i no men recordi.. hi havia molta gent no se que fer ara i encara falta perque em vingui la regla...
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Em sap molt greu això que expliques, però jo tampoc se si va passar alguna cosa!
Creus que si algú hagués tingut relacions amb tu sense que ho sabessis? Pensa que es tractaria d'una violació, encara que no hi hagi violència, i això és molt greu.
Si estàs preocupada, el millor que pots fer és comprar un test d'embaràs a la farmàcia (costa uns 9 euros) o anar al metge.
Aprofito per recordar que l'alcohol és una droga que ens anul.la moltíssim, sobretot si la prenem en grans quantitats... Pot fer que no recordem res, que fem coses que no volem, que ens enfadem amb algú que estimem... Per això un ha de conèixer el seu límit i beure de manera que es pugui divertir, però també sent responsable, oi?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat