Atracció Sexual
Hola! Tinc un problema (si d'això se'n pot dir problema). No tinc cap atracció sexual cap a el nois ni les noies... Es a dir que per exemple: tots els meus amics quan passa alguna noia dotada (per dir-ho d'alguna manera) tenen la necessitat de tornar la mirada i jo no en tic cap necesitat... Es a dir, no hem desperta cap atracció en el meu cos davant de per exemple un cos nu.
Això hem passa sexualment parlant ara, emocional ment si hem puc enamorar.
Merci espero la vostre resposta.
IESP

Hola Joan!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Doncs com tu dius, potser no li podem dir problema! ;)
Senzillament ets així, i el teu desig sexual és diferent al de la majoria. Pensa també que molts nois potser no tenen aquesta necessitat de girar-se si passa una noia maca, però ho fan perquè socialment pot quedar bé: sóc tan "macho" que he de mirar a totes les noies...
Probablement quan t'enamoris d'algú, sí que t'agradarà veure el seu cos nuu, no ho has pensat? :)
Però seguiex sent tu mateix, i actua com més t'agradi!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat