estic embarassada!!!!! ajuda consell!!!! contesteu porfa!!!!!no se que fer estic desesperada
hola tinc 14 anys el curs que ve anire a 3 deso i fa 1 mes ho vaig fer amb el meu novio.
tinc varios problemes:
-me quedat embarassada i el meu novio es va enterar per la meva millor amiga i ma deixat
-me enfadat molt amb la meva millor amiga i ja no ens parlem pero vull solucionar.
-no se com dirli als meus pares ja que fa poc san separat i la meva mare te una depressio molt GRAN.
-lany que ve vaiga anglaterra a estudiar.
- els meus pares mai em deixarien abortar i jo tmpoc vull.
NO CONTESTEU MAI I ES MOOOLT URGENT DE VRITAT!!!!! AJUDAAAAA!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Contestem totes les preguntes que ens feu però fins avui no hem arribat a la teva. Realment la situació que ens expliques és molt complicada ja que la realitat és que no serà fàcil.
Ens planteges molts temes i ningun d'ells és senzill. Pel que fa a la teva millor amiga, ella potser ho va fer per buscar-te un suport en aquest moment. Però potser no va ser el millor que podia fer, parla amb ella i ja veureu si ho podeu solucionar.
Com dir-lis als teus pares que estàs embarassada i que no vols avortar potser serà el més complicat... l'únic consell que et podem donar és que ho facis amb el cor a la mà, sigues sincera i no esperis que d'entrada estiguin contents, s'espantaran i potser s'enfadaran... expressa'ls-hi el que sents i el que et fa por.
Pel que fa als estudis... primer de tot decideix el que hagis de decidir i ja veureu què feu amb els estudis a Anglaterra, amb un fill recent nascut pot ser complicat, per tant, pas a pas, primer de tot, parla amb els teus pares com a adults de confiança que tens al voltant i després ja decidiràs la resta de situacions.
Ens sap greu a tot l'equip del consultori, i a mi en especial pel fet de contestar-te, haver trigat en respondre't, intentem agafar el ritme i atrapar les consultes per anar al dia, però la quantitat de consultes no ens ho ha permès. Disculpa'ns i molts molts ànims!!!
Una abraçada ben forta!
Helena Angel @HelenaAL