No se que fer :(
Hola. Bueno jo volia fer una consulta ja que no se que fer... Fa uns mesos vaig sortir amb un noi i hi havia molta confiança, abans de sortir era el meu millor amic. Amb la confiança vam donar un pas més en el que vam practicar sexe. Els dos erem verges. A dia d'avui, la confiança encara hi es i em demana lio i el que surgeixi perque diu que li segueixo molant (pero jo crec que nomes vol aixo) encara que em conformo en realitat pero nose si fer-ho ja que se que caure, i em va costar molt oblidar-lo, pero en part tambe vull... Que puc fer? Ell sap el que m'incomoda d'aixo..
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Aquesta decisió és teva, no serà fàcil però has de fer balança i veure què et convé.
- Opció a: Jugar i veure si guanyes o perds la partida, si surt bé o si surt malament la vostra història.
- Opció b: Quedar-te tal i com estàs i no jugar, t'assegures que no et faràs mal però no sabràs què podria haver sigut.
La decisió que prenguis ha de contemplar les possibilitats i els riscos de l'opció. Reflexiona i pren la decisió, nosaltres no podem dirigir la teva vida i dir-te què has de fer.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL