ajudeeumee siusplau....
QUAN estas embarassada, els primers diies es sent algo raro? i si es de fa 3 setmanes, és nota algo, siusplau estic amb un dubte... Perqe ho vaig fer amb el meu novio sense preservatiu. Primer li vaig fer una "paja" i quan ja teniem ganes de fer-ho ho vam fer. Aabans de que s'escorrigues, em va avisar i em vaig llevar molt rapid. Ja u se que hi ha riscos, pero jo no noto res raro de moment dins meu...estic molt preocupada:/
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si ho vàreu fer sense preservatiu hi ha risc d'embaràs. Els símptomes d'embaràs es poden notar a partir dels 2 o 3 mesos, fet que ja seria massa tard per a prendre decisions.
Si encara no t'ha baixat la regla i portes més d'una setmana de retràs del dia que t'havia de venir, el millor és que et facis una prova d'embaràs, la podeu comprar en qualsevol farmàcia. si surt negatiu et quedaràs tranquil·la i si surt positiu aleshores hauràs de decidir què vols fer.
Si la regla ja t'ha baixat i per tant, no estàs embarassada, ja saps què has de fer, utilitzeu SEMPRE el preservatiu, SEMPRE que hi hagi penetració. El preservatiu no ha de ser opcional, ha de ser una condició.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL