LLavis vagina
Hola! . Dons mireu: Esque tnc una preocupacio esque els meus llavis menors de la vagina sobresurten més que els majors, els tinc com ''donats'', no se si m'esplico. Per ara no m'havia preocupat excesivament, però esque he pensat que quan começi a tenr relacions sexuals pot ser un problema, ja que no crec que tothom els tingui aixi. I a mes, de vegades quan em masturbo, mels he d'apartar ja que fan nosa, perque quan m'introdueixo els dits, sn van cap a dins perque estan molt ''estrigonyats''. I quan intento ffer el moviment dins mora dins fora dons de vegades (no normalment) em molesten. Nose ho comentava per rebre informacio consells... gràcies!
Anissa Ouali

Hola Ela!
No em dius la teva edat, però segurament estàs en procés de desenvolupament, i per tant el cos anirà canviat i els genitals també (com el creixement dels pits,...)
En segon lloc, cadascú té els genitals diferents, no tots tenim la mateixa piga, ni totes les noies tenen els pits iguals de grans ni de petits, doncs el mateixa passarà amb els genitals, aquest també poden ser més grans, o més petits, el color, el tamany del clítoris,... No hi han millors ni pitjors! (exactament iguals que les mides i les formes dels penis)
Mira't aquest video i veuràs:
ZEXwVKCYG1A
Si tens molèsties al masturbar-te pensa que podries acariciar altres zones dels teus genitals, els clítoris,... i veuràs com així no molesta. Tot i així, si estàs preocupada pel tamany dels llavis, l'ideal és visitar al ginecòleg perquè et doni la seva opinió.
Espero haver-te ajudat! una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali