Em fa mal...
Hola! Gràcies primer de tot per respondre la meva consulta!
El cas es que porto uns 2 mesos mantenin relacions sexuals amb el meu xicot, encara així em segueix fen mal al practicar sexe i no sento plaer, alomillor ho estem fen malament?
Es bastant urgent siusplau!
Mersi i petons
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que això que expliques, és força habitual... Pensem que les relacions sexuals no haurien de fer mal, així que està bé que et paris a pensar què passa.
Sovint, el motiu és perquè la noia no està suficientment excitada, i per tant, tampoc lubricada. En el moment de penetrar, el millor és que la noia estigui "calenta" i sense pors, perquè així la musculatura de l'entrada de la vagina està com relaxada i no fa mal.
Et diria que jugueu molt abans de la penteració, i que també introdueixi un o dos dits abans, per a que la vagina es vagi acostumant.
També et diria que no dubtis en anar al ginecòleg a consultar, ja que et pot avaluar físicament, i així saber si està tot correcte :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat