masturbació i sexe
Hola! bé, tinc 13 anys acabats de fer i he provat de masturbar-me unes quantes vegades estimulant el clítoris però no em produeix gaire plaer o bé no és com yo m'imagino que haig de sentir, com es masturben les noies? Tambe he provat de fer-me dits però no sento res, és normal? això significa que quan ho faci no sentiré res? Sobre això, bueno ya sé que sóc molt petita però tinc unes ganes terribles de fer-ho amb algú, no sé com explicar-ho, vull i no vull, vull perquè el meu cos vol, és com si m'ho demanés (ja sé que sona raro) i no vull perquè sóc molt petita i estic farte de ser la primera en tot a la classe (la primera que es lia, que té novio...) i també estic farta de que em diguin guarra i puta, yo em defenso i faig veure que no m'afecta però si que m'afecta i molt, i bueno sé que si ho faig amb algú s'acabarà enterant tothom i segur que em diran més coses de les que em diuen ara i no vull. Que hauria de fer? siusplau no em digueu el que jo cregui i que és la meva decisió perque aquesta resposta no em serveix me l'ha donat molta gent i només fa que liar-me més. Una última pregunta: que és un orgasme? esq sóc nova em aquestes coses i quan llegueixo les consultes se'n parla molt pero no sé de què parleu...
Petons i moltes gracies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Només et farem una pregunta perquè nosaltres no podem dir-te si ho has de fer ja o no, senzillament et preguntarem el següent: no creus que per a estar preparada per a tenir relacions sexuals amb una altre persona primer t'has de conèixer millor tu a tu mateixa? Al marge de si ets la primera o no...
Com hauràs llegir en moltes consultes les noies/dones, en els genitals, tenen més terminacions nervioses a l'exterior que a l'interior de la vagina, i moltíssimes més en el clítoris, per això la gran majoria de noies/dones es masturben estimulant aquesta zona del clítoris i no l'interior. ara bé, per estimular el clítoris heu de saber on està i moltes de vosaltres no us heu mirat mai amb un mirall els genitals. Comencem per aquí, busca una imatge dels genitals femenins per internet on et localitzi les parts i amb un mirallet intenta localitzar les teves. Quan sàpigues on està cada cosa aleshores és quan podràs estimular la zona que toca.
Com estimular el clítoris? Acaronant tota la zona, no només el clítoris directament, fent moviment de dalt a baix o en forma de rodones.
L'orgasme és el màxim de plaer.
Esperem haver-te ajudat una mica,
Helena Angel @HelenaAL