regla
hola!
espero no molestar, però estic preucupada.
mireu, tinc 13 anys i encara no m'ha vingut laa regla ni tinc gens de pits. el que em preucupa es que no em creixin, pot ser que quan em vingui la regla ja no em creixi res mes i els pits em quedin així? totes les meves amigues la ténen i ja utilitzen 95 de pits, i jo ni tansols porto sustens. aquest tema em preucupa molt, si em puguesiuajudar us u agraïria!
moltes gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No molestes, estem aquí per quan esteu preocupats o preocupades i per intentar ajudar-vos!
La regla et pot venir entre els 11 i els 16 o 17, i el desenvolupament és fins els 20 o 21, tot i que el cos va canviant conforme passen els anys.
No et comparis amb les teves amigues, és difícil però intenta no fer-ho, cada persona té els seus ritmes i tu no serà ni millor ni pitjor igual que elles no seran ni millors ni pitjors que tu.
No pateixis i deixa que el teu cos vagi al seu ritme ja que desenvolupar-te et desenvoluparàs.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL