Es urgent contesteu JA!
Hola, estic ja del nervis pk mai contesteu, pel cas.
Jo ara e fet els 18, mai e tingut una relacio, mai me liat, mai e tingut parella, la meva vida sexual es penosa, ja que no e fet mai res ni e estat mai amb ningu, tot i tenir ganes. Per simularo em faig fotos abraçanme i fent veure que em morrejo pero en realitat o faig amb mi mateixa, i per simular que faig sexe em fico franfurks a la vegina i mels moc de dal a bax, i per sentir plaer faig que el meu gos Jack em llepi alla. Com podria fer per tenir parella? i quins altres metodes em proposeu per sentir plaeer?? em toco el clitoris (o aixo em sembla que faig) pero no sento plaeer. Necessitaria contrectar alguu per secxeee??
Ajudaa sisplauu!! Gràciess
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Segurament alguna de les meves companyes o jo ja t'hem contestat alguna consulta però anem per ordre de caiguda.
Anem a pams: Per tenir parella has de conèixer a gent i aparcar la vergonya, relacionar-te amb gent, conèixer-los, parlar, fer bromes, deixar-te conèixer i voluntat per conèixer als altres.
Pel que fa a la masturbació amb frankfurts, si t'agrada l'estimulació introduint, millor introdueix els teus dits, els frankfurts deixa'ls a la nevera, podries agafar una infecció ja que el producte no és per a estimular els genitals, no està preparat per a això. Quan dius que creus que estimules el clítoris, és important saber on està ja que sinó potser estàs estimulant la uretra, el millor és que busquis per internet una imatge i amb un mirall intentis localitzar totes les parts dels teus genitals i després poc a poc vagis descobrint on i com t'agrada tocar i acaronar.
Esperem haver-te ajudat una mica,
Helena Angel @HelenaAL