opweklfoijgfdkjndf *-*
Hola, fa temps que m'agrada un noi es 3 anys mes gran que jo, l'any passat ja m'agradava pero ell sudava de mi ens saludabem i prou, pero aquest any compartim pasadis i sempre que passa per devan meu em salude m'abraça i em parla de tot, o a l'hora del pati sa seu al meu costat i ens passem lhora del pati parlan, coses que avans no feie... aixo que vol dir?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Potser el més important és que segueixis gaudint d'aquests moments que compartiu junts, si esteu a gust i us ho passeu bé. Però què significa això per ell, és complicat de saber, ja que no tenim el poder de poder llegir la ment dels demés.
El més interessant, i t'animo a fer-ho, seria que pensessis què significa això per tu, i en funció de la teva resposta actuar en conseqüència: potser anar a berenar junts, o a prendre una coca-cola i veureu-us en un entorn fora de l'àmbit escolar. I seguir passant bones estones junts. Potser d'aquí surt una parella o una bonica relació d'amistat, què és el que vols tu?
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico