urgent
hola, fa 6 messos que estic sortin amb un noi. Em tingut moments calents al sofa i al llit, i els 2 tenim ganes de de fer-ho pero no sabem com es fa. siusplau si pugessiu ajudar i dir-me com es fa us estaria molt agraida.
Anissa Ouali

Hola Anonim1029!!!
Que voleu saber fer? A que voleu jugar? en sexualitat hi ha tant jocs com vosaltres vulgueu, l'únic requisits és que cadascú vulgui i no pressionar a ningú i la protecció. A grans trets podem parlar de petons, carícies, abraçades, de petting (el fregament dels genitals amb roba), la masturbació (tocar els propis genitals o els de l'altre), el sexe oral (el contacte dels llavis amb els cos i els genitals de l'altre persona) o les relacions sexuals amb penetració. Tot sempre amb protecció, és a dir preservatiu, per evitar tant el risc d'embaràs com d'infeccions! Com és fa tot això? doncs no hi ha una manera de fer, cadascú va descobrint com li agrada, quines zones son més excitants, quin és el seu moment de fer o encara no.
Nosaltres us recomanaríem que jugueu, aneu descobrint mica mica entre els dos que us agrada i com us agrada fer (no heu de tenir un manual que indiqui com perquè no existeix).
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali