Primer cop:$ Urgent!
Hola! Bon dia a tots!
Volia fer aquesta consulta perquè necessito ajuda. Dintre de poc ho faré amb un "follamigo" que tinc. El conec des de fa 1 any i poc i vull que sigui el primer perquè hi tinc molta confiança en ell. El que passa és que ell ho vol fer sense condó i jo no sé si fer-ho sense o no, perquè al ser el primer cop tinc por de quedar-me embarassada si ho fem sense per el motiu de que se l'escapi una mica se semen. Que faig? Ajudeu-me plis!
Anissa Ouali

Hola anónima99!!
Molt bona la teva consulta i la resposta és clara: SEMPRE amb preservatiu. Com tu bé dius, hi ha risc d'embaràs, encara que l'ejaculació estigui totalment controlada, ja que existeix el líquid preseminal (conte espermatozoides i surt sense avis en qualsevol moment abans de l'ejaculació). A més a més del risc d'infeccions.
Com tu has dit ho vols fer amb algú de confiança i amb qui et sentis a gust, el preservatiu també forma part de la confiança i sentir-se a gust i tranquil (i no haver-se de preocupar després del que pot ser).
Recorda que potser si ell no vol utilitzar-lo potser no és el moment de fer-ho.
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali