no se que em passa!!
Hola !! weno ara portu un mes o aixis k no menju com avans em vui aprimar moltt mes medeixo 1'67 i pesu 57 yo no estic b com estic ara voldria ser molt mes prima vaig pel carrer i em comparu amb l'altre gent si esta mes b k yo em sentu malament amb elm meu propi cos yo trobu k estic mooolt gorda em vui aprimar moltissim.
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi el teu patiment. El que et passa és que, probablement, necessites reforçar la teva autoestima. El teu pes és correcte per la teva alçada, així que el problema no està en el teu cos, sinó que el problema resideix en com t'estàs veient tu a tu mateixa, és a dir, és un problema de percepció del teu cos, i això passa quan tenim l'autoestima una mica tocada. El millor que pots fer per evitar que aquest patiment que tens ara es converteixi en un tratorn és parlar amb els pares. Sé que pot ser difícil explicar-los, però ja veuràs com t'entendran i faran tot el possible per a ajudar-te a reforçar la teva autoestima i a que et trobis bé. T'envio molts ànims per a que parlis amb els teus pares!! Molts petons!!