SOS
A vegades dins la vagina tinc una substància groguenca i quan la tinc em pica molt... M'agradaria saber que es i perque em passa.
PD: sempre que he mantingut relacions ho he fet amb preservatiu.
Moltes gràcies per ajudar-me
Anissa Ouali

Hola Laia!!!
A vegades el flux vaginal (substància) varia, que vol dir això, doncs que pot canviar el color, la textura, l'olor,... és important observar aquest canvis ja que pot ser degut a moltes coses, i és la manera que tenen els genitals de comunicar qualsevol canvi.
Per exemple, aquest pot ser més abundant uns dies abans de la regla. Però també, el flux ens ajuda a detectar problemes, per exemple, fongs (aquests poden no tenir cap tipus de relació amb haver mantingut o no relacions sexuals). Per poder valorar si aquests flux groguenc que veus i la picor està relacionat amb algun problema mèdic és inevitable fer una visita al metge.
Aquesta substància groguenca no té perquè tenir cap tipus de relació amb el sexe, però és molt important utilitzar sempre el preservatiu com fas tu.
Espero haver-te ajudat i no oblidis la visita amb el metge!
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali