Creus que m'estima de veritat? Urgent...
Hola... Fa bastant vaig conéixer al noi, que actualment és el que m'agrada, té 5 anys més que jo (jo tinc 14 i ell 19). És un noi molt sociable, simpàtic, es fa amb tothom. El cas es que fa poc vem començar a parlar i vem quedar, van surgir uns petons. Jo li vaig dir si això ho hauria de tenir en compte i em va dir que si, que m'estimava. Al dia següent vem tornar a quedar però per la nit i a se casa, em va dir que a poc a poc pero encara i això vem liar-nos i em va dir que estava enamorat de mi. Van passar els dies i li deia de quedar i/o no volia o no podia, jo evidentment em preocupava i li obria pel whats i em deixava el visto, o el trucava i no me l'agafava... I fa poc el vaig obrir i em va dir que s'esperaria a que em fes mes gran, que soposa que es per la societat. Però dos dies més tard vem quedar i va dir que era l'amor de la seva vida, que això seria per sempre, que mai em deixaria d'estimar... I em va preguntar si ho fariem (i ni som parella). Dos dies mes tard li vaig dir de quedar perquè volia aclarar tot això perquè estic feta un lio i em va dir que no, ahir li vaig tornar a dir i tampoc... I per la nit el vaig veure i em mirava raro i li vaig dir pel whats si li pasava algo i diu que no.
Què creus que preten? Li agrado? Intento parlaro pero mai trobo el moment, sento que s'avergonya de mi que faig? el dexio estar?
IESP

Hola MNina
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Abans de tot, dir-te que ell té raó quan la diferència d'esdat és gran No és un problema de la societat només, sinó que és il.legal: mantenir relacions amb una persona de 14 anys pot representar un problema per ell, ja que ets menor i entre vosaltres hi ha 5 anys de diferència. Es considera que en aquestes circumstàncies, la maduresa entre les dues persones és tan diferent, que no estarien en igualtat de condicions.
A més, des del consultori no et podem dir quins són els seus sentiments reals, ja que això només ho sap ELL MATEIX. Potser seria bon moment per deixar passar el temps i aclarir les teves idees, per poder decidir, no creus?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat