Lio
Holaa! mira tinc 8 tios que es volen liar en mi, jo no m'he liat mai, i estic feta un lio. nose amb qui liam, i tinc por de liam malament. que faig? Merci!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
En primer lloc, dir-te que és normal que si mai t'has liat amb ningú, dubtis de com fer-ho o si ho faràs bé. Ningú neix ensenyat i al principi serà necessària certa pràctica, com en tot :)
I en segon lloc, liat només amb qui t'AGRADI de veritat, no només pel simple fet que et demanin de liar-se amb tu (és a dir, pots dir que NO). Per sort, pots escollir qui prefereixes, de manera que pren-te el temps que necessitis per saber amb qui et sentiries millor ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat