amor
hola tinc 15 anys i vui ser anonima, portu una semana parlan molt amb un noi i emb diu que ell es de relacions llargues pero vol quedar per feru i jo nose si emb vol sol per feru o perque vol comensar algu amb mi quan parlem es molt cariños i mol simpatic i emb tira molt la caña. Vosaltres que penseu? moltes gracies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
En primer lloc, si per tu és important tenir relacions sexuals amb nois que sentin algo més per tu i no només atracció física o sexual, potser primer hauries d'intentar quedar amb ell i veure quines intencions té, què vol amb tu? et vol conèixer més enllà del sexe o no?
En segon lloc, pensa que el més important és el què tu vols i si per tu són importants aquestes qüestions primer pensa en tu.
Abans d'enviar-te la resposta m'agradaria donar-te un consell: si vols tenir relacions sexuals amb algú que sigui perquè et ve de gust, no per aconseguir res a canvi. En cap cas has de sentir que HO HAS de fer perquè l'altre en té ganes, sinó que el que val és la teva decisió, i l'altre l'haurà de respectar.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico