Vull aprimar-me
No m'aprimo ni a la de 3.
Faig exercicis a casa i intento menjar poc i sà.
Podries dir-me quin règim hauria de seguir per aprimar-me?
Moltissimes gràcies! Petons
Sara Bujalance

Hola Laieta!
Si no aprimes és perquè el teu cos, que està en plena època de creixement, no necessita aprimar, al contrari, a mida que un adolescent va creixent va guanyant pes, sinó fos així, no creixeries! La millor manera de mantenir un bon pes és menjar de tot, equilibrat i en la quantitat suficient! Menjar poc pot ser molt perillós per la teva salut i pel teu creixement. A més, quan la gent menja poc, menys del que el seu cos necessita, el seu metabolisme aprèn a engreixar per emmagatzemar reserves per tenir energia, ja que no li arriben des de fora, així que no et quedis amb gana i menja la quantitat que el cos et demani! Si veus que aquesta idea d'aprimar no marxa, potser seria necessari que en parlessis amb algun adult de confiança, com els pares, de cara a que t'ajudessin a trobar-te millor. Un petó!