virgen
Ola fa uns dies baix queda amb una noia a la meva casa ens vem lia i tot aixó i despres vem juga
li vaix chupa tot el cos(tot) i ella em va fer una masturbació i com no tenia preservatiu no va ver penetració per si la deixava enbarasada el cas es q ella em va di que li deixi el meu organ i li vaix deixa i la va fica al seu dos vegadades,soc virgen?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Com diem moltes vegades al consultori, la virginitat és un conpecte molt cultural i crea moltes confusions... Es considera que algú ha deixar de ser verge quan té relacions sexuals amb penetració. En el teu cas, hauries deixatb de ser verge, tot i que no hagis arrigat a l'orgasme.
Com veus, el tema de la virgintat és una mica absurd, ja que no significa que ningú s'ho hagi passat bé...
Continueu gaudint de la vostra relació com fins ara, pero recordeu que el PRESERVATIU s'ha de posar abans de penetrar d'acord? Sinó, pot haver risc d'embaràs també.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat