problema
hola aquest és per a mi un tema complicat, hi ha dos nois que em posen mmolt i amb els dos estic tontejant molt, no sé que fer, ja que els dos m'agraden molt pero nose se quin escollir ni com dir-lis. Si us plau em podeu donar algun consell? os ho agrairia moltissim. Gracies
Anissa Ouali

Hola de nou Lorena ;)!
Hi tant que pot ser complicat, però potser que si no els hi dius, els hi pugui fer sentir malament si s’assabenten més endavant. El primer de tot és que tu et puguis aclarir, mira quines coses t'agraden més de cadascú i amb qui et sents més còmode i t'imagines tenint una relació (no és pot tenir tot jeje). quan t’aclarís, seria ideal poder parlar amb cadascú.
D'altra banda, el que pots fer si tens confiança amb ells és explicar-li que t'agraden molt però que hi ha un altre persona i que ens aquest moments estàs una mica confosa. Tot això te els seu risc, ja que pot no agradar el que els hi dius.
Però son els riscos que has de tenir en compte, però si no ho fas sempre estaràs amb el dubte! tu decideixes!
Un petonas!!Anissa Ouali, @AniOuali