Dubte sobre el penis
Hola.
Nessitaria preguntar un dubte que tinc.
Primerament comentar que, en la meva infancia vaig tenit una malaltia, de la que ja estic curat. Vaig rebre molta medicació i reduida radiacció mèdica.
Tinc 16 anys i medeixo 1'50.
La mida del meu penis es de 5 cm (en erecció) i 2 cm (sense erecció)
Es normal a la meva edat?
Hi ha alguna manera de per poguer que sigui més llarg??
Una vegada vaig llegir que la mida més recomenable seria d'uns 7/8 cm.
Pregaria la maxima rapidessa possible!! Gràcies
Anissa Ouali

Hola LLeó12!!!
Pel que expliques, seria interessant preguntar-li als metges si degut a la malaltia i/o medicació rebuda, encara que faci temps, pot haver tingut a veure amb el teu desenvolupament. El creixement del penis forma part del desenvolupament que és produeix a la pubertat, i aquesta pot durar molts anys (els canvis que és produeixen en aquesta etapa no és fan de la nit al dia).
Sobre la mida del penis, no existeix un tamany ideal ni recomenable a una edat o un altre. El que si que et puc dir és la mitja, i la mitja catalana és de 13 cm en erecció.
També m’agradaria aclarir que si la teva por a una mida de penis petit va lligat a la por a no poder donar plaer a una parella en la penetració, això és totalment fals, ja que a l’interior de la vagina la sensibilitat és molt i molt baixa.
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali